Kenapa aku cinta dia?

sebab die kekasih aku.

sebab die sayang aku.

sebab die cinta aku.

die selalu marah aku.marah x tentu pasal.die marah bile aku pakai seluar pendek.aku tanye nape awk mara.die kate die x suke laki lein tgk aku terdedah sane sini.die sayang aku kan?

die marah aku bile aku bawak moto laju2.aku ckp lar awak boleh nape orang x boleh.die cakap klu eksiden cane??die sayang aku kan?

kadang2 die tipu aku.mule2 aku xpaham nape die kene tipu aku.tapi sebenrnye die nk jage ati aku.die sayang aku kan?

die sgt unpredictable.sbb die boleh tibe2 badmood and aku akan jadi mangse.tapi kadang2 die jadi comel.biler ngah borak tibe2 die senyap.die tutup muke die pastu die lipat kulit mate.pastu kunun2 terkejut kan aku.pasrt ni aku sayang die.

bile aku sakit die yang bawak aku gi klinik.bile demam die tuam kain basah panas kat dahi aku pastu die pakaikan selimut tebal2.die sayang aku kan?

die x suke aku dok bawah panas matahari.klu hujan die bagi aku baju ujan.die sayang aku kan?

biler aku lapar.die beli nasi bungkus feveret aku kat mamak bistro.pastu die suap aku.klu x abes die marah so aku slalu kongsi je nasi bungkus ngan die.die sayang aku kan?

biler aku gaduh ngan sape2 aku ngadu kat die.bile aku nangis die mesti cakap yang awak nak nangis pasal derank tuh naper?huhu.bukan sebab dorank.tapi sebab aku ngade2..hahah.(joke).die kate meh cni( dgn perasaan bengang).bagitau sape yang kuang aja sgt tuh.hehe.die sayang aku kan?(tapi aku selalu x bgtahu sebab aku takut).

biler aku xder duit die bagi duit kat kau.nah amek ni duit blanje.pastu aku senyum.die sayang aku kan?

die suke blikan aku redbull dulu.sebab nk pujuk aku.kadang2 kitkat.tak pon mars.die sayang aku kan?

banyak nyer nk cite..aku cinta die sampai mati.klu aku x kawen ngan die aku x salahkan sape2.tapi aku tau aku x layak ngan die sebab aku x penah wat ape2 untuk die.aku pon byk tipu die.



kepada:ahmad syauqi che norudin

0 comments: