azza dan sifatnya.

arini aku ade final exam.tapi aku bangun kul 10 pagi.mandi ngan selesa kemudian berpakaian dan makan.

pukul 12 tghari aku sampai gombak.singgah jap umah member.pakai tudung.kolej islam lah katekan.tuptaptup.dah kul 2.langit yang cerah tiba2 mendung disertai guruh yang mengejutkan malah bercahaya.

exam kul 3.so sebelom ujan lebat and aku kuyup aku pon mule bersiap nk gi kolej yang hanye 100meter dari umah mmber aku.

dang!!!kunci umah xder ko tau tak!aku terkunci kat umah tuh ngan member.kelam kabut lah cari kunci,siap kol sume penghuni umah tuh yang xder kat umah pade mase tu.sebek ader sorang dak ni tgl kunci bawah tilam.tu pon selepas berada dlm situasi *abeslah aku.cane nk g exam ni*.

dah dapat bukak pintu ni.

start enjin moto..vroooomm....

dush dush dush..ujan mule menyimbahi aku dengan lantangnyer.musnah harapan.

aku sampai lar kat dewan ngan pakaian yang serba basah.ngan tudung yang penyek2.lagi terbaik.aircond memang direct kat aku.dengan pantas aku menjawab sume soklan investment.

jari dah kebas2.kuar dewan.kol bofren aku.die ajak gi tengok confession of shophaholic.

aku pon redah lar ujan nak ke ampang.grrrrrr....sejuk!

sampai umah tros mandi.siap.kuar ngan coki.

dah l;ar.penat nk taip dah.lalalala.

aku sayang ko.

0 comments: