Berhenti berfikir.

Today is my best day ever *for this week lar.senyum!..Setelah berhempas pulas selama 2 tahun setengah mengabdikan diri bersama buku2 dip. aku sekarang dah tahu motif aku hidup.Aku dah paham ape perasaan setelah berjaya lakukan ape yang semua makhluk kat dunia ni nak.

Sambil menulis entri hidup aku ni aku tengah dengar lagu rihanna*hatin' in the club.Lagu2 cni selalu bagi aku idea untuk menulis entri.lagu2 dan muzik cni gak yang memberi aku the courage to study.ah,biaqlah aku nak kata pa..

ok.this morning i woke up early cause my mom is going to langkawi.memang dah adat aku klu mak aku nk gi outstation aku akan bgn awal or sentiasa berada dirumah disaat mak aku memerlukan aku..haha.aku PERLU angkat bagasi pakaian mak yang berat satu tan.maklumlah umah banglo aku ni 4 tingkat *cakap jelah dok flat lahnat..takkan nak biaq mak angkat bagasi berat.x elok manners tuh.hehe.huh.dah lari tajuk.

aper yang aku nak cakap ialah arini aku dapat result final semester aku in business admin.yer,cite2 aku nk jadi businesshotwomen.aku nak jadi consultant berjaya.amin!Aku login lar kat website kolej aku.ati berdebar2 nieh.haha.tapi aku ni noty kan.so aku x buka result aku lu.aku bukak member aku nyer lu.*sory zati.pup!result dah kuar.aku logout.aku sign in kat aku nyer result.AAAAAaaaaa(jeritan nyaring kedengaran)aku jerit cam baru dapat hadiah yang aku x sangke2 akan dapat(sebentuk cincin kahwin)haha.result aku agak memuaskan ati aku.GPA aku 3.3...dan investment aku dapat b-.bukan nak bangge sangat.tapi segala usaha aku x sia2.dalam hidup aku pelajaran yang berunsur math ni memang aku xleh nak go.tapi kali ni aku berjaya buktikan kat diri sendiri yang AKU BOLEH asalkan aku x MALAS.

Disini aku nak ucapkan thanx banyak yang x terkira kepada mereka yang membuatkan aku sedar bahawa aku kene berubah untuk grad cepat.hehe.

Time kasih kepada mak aku yang selalu bising kat aku soh blaja betol2.Sebab takut kene bising aku stadi ngan penoh keyakinan even sometimes tensen gak.Thanx kepada bofren aku yang memberi aku petunjuk awal supaye aku x jadi cam senior2 yang aku knal(repeat subject sebab main2).*maaf.Timekasih kepada lili yang menumpangkan umahnyer yang kosong untuk aku stadi tanpe gangguan dan selalu teman aku stadi.x lupe juge nad yang kadang2 stadi ngan aku.kawan2 lain yang sentiasa memberi aku sokongan dan keyakinan bahawa aku akan berjaya.juga x lupe kepada intan shafiza a.k.a faris pelajar jurusan law kat uia yang menunjukkan aku care belajar berkesan buat orang yang otak lampi cam aku.walau secara x langsng ko banyak mempengaruhi aku untuk stadi sampai gile.tapi aku x dapat celen gi lar care ko blaja.ko ekstrim sangat.dan juge kepada diri aku sendiri.kepada tangan yang x pernah bosan memicit kalkulator dan memegang pen.kepada otak yang menyimpan memori.kepada mata yang x gedik nk tido tiap kali bace buku.badan yang memberi kekuatan dan everything . aku sayang korang sume.

pergh..kali ni aku rase aku dah boleh buat novel berjudul "mak aih,bile kau nak berhenti menaip"..

notes:this is my blog so shut the fuck up if u rase aku ni bajet power.thank you.

malam!

2 comments:

  BalkisMR

Apr 13, 2009, 10:03:00 AM

hai cik adik. tahniah dpt 3 pointer!

  Azza Taidin

Apr 15, 2009, 3:03:00 AM

thanx kak balkis..hehe.