Melantak bagaikan seekor cacing.

Hari ini ade event kat Soho Solaris.Dah lame x berniaga, so today amek balik mood niaga.Pukul 10 pagi Lili dah amek aku kat umah.Ngantuknye!!Pegilah breakfirst kat mamak.oder roti telo dengan ice lemon tea..11.15 pagi gerak ker Soho.Buka booth sampai lah pukul 8 malam.Teruk gile sales rini..Orang x ramai.Aku geram je dengan customer..Yang hang pi dok umah dok besaq bontot watpa.Mai lah datang sopink sopink.X pasai2 aku dok melanguk sana xdak watpa..Hampeh.*Senyum..

Dah siap packing barang maka balik lah.Sebab lapar and nak luangkan masa bersama kawan tercinta pi la makan kat Sri Villa.Time kaseh lili blanja makan..hehe.Sebab malam masih rase cam kul 9 pagi so aku dan rakan pi sambung lepak men snuker.Kimak lah kan..Aku team ngan Fuller leh kalah 81-0 ngan nad and arep..tah aper serapah dorang gune..asal aku masok kan bola merah jer bola seterusnye mesti foul..Faker gile..So,demi nak mengejar balik kemaluan yang telah aku dan fuller lalui maka aku telah mencipta kata2 semangat.*tangan kitorng letak kat tgh2 pastu jerit menang menang..siyes,pastu bola asyik masuk jer.Tapi Fuller kate ayat tu x hot.So tukar jadi win win.tapi pastu bola asyik foul tak tamat tamat..nenen betol.Sebab dah tensen asek kalah maka aku dan rakan memutuskan utk balik je rumah.Thanks arep bayarkan bil...*save lagi duit aku.haha.

Dalam kereta,tiba2 melo ckp,"Aduh!aku lupe samthing".Aku ingat die tgl hp kat snuker.rupenye "tadi wawe n gman mintak tlg aku,kereta dorang rosak kat tepi jalan mane tah".xder perasaan sial.aku agak ader 3 jam gak wawe n gman tunggu melo padahal melo dok hepi lepak ngan kami..mengong nyer melo.

Lupe,tadi aku berjaye beli seluar berharga rm2..menarik kan.alarh,aku tau korang msti ingat seluar tuh cam kain buruk..sangkaan korang meleset.then,aku beli getah rambut..kiut jer.satu untuk aku.2 untuk adek aku.hehe.

lagi,perkataan for today ialah PELANDING= pelamin+ bersanding.

sain keluar.

0 comments: