you could be anybody but i am somebody.

Hidup aku kosong.tak tau lah kenape.Aku konfius abes.otak aku takyah cakap ar,dah neik tepu memikirkan ape yang aku perlu lakukan.

Ader juga baik buruk abes stadi ni.

yang best:

1.xyah risau sok pagi ade kelas.
2.xyah lagi risau nak jawab kuiz atau siapkan esaimen atau stadi sampai gile sebab final nak dekat.
3.xyah risau sok katmane aku nak pakai tudung(biasalah,transpot aku moto jer,kolej aku wajib pakai tudung.)haih*.
4.xyah lah malam2 aku nak kena gosok baju kurung atau pikir sok nak pakai suar ape.yelah,kolej aku pompuan xley pakai suar jean.lancau!


yang tak bestnye:

1.melepet kat umah.
2.nak lepak xder duit.useless!
3.kerja aku setiap ari bangun pagi sapu umah..gila!
4.rindu nak stadi tapi aku bukan nak jadi lecturer.so watper aku nak bace lagi buku tuh.
5.kena cari kerja.
6.kerja lagi penat dari belaja.*tapi kerja dapat duit byk.hehe.
7.gile fuck akhirnyer aku bergelar pengangur.penganggur bertaraf diploma yer.pepet!
8.nilah die,yang x best lagi byk dari yang best.hurmm.madefake!

azza..sabar yer.next month ko kerja.skang tugas ko jage adek kat umah pastu cat dinding tandas.

ade sape2 nak aku jadi maid umah korang buzz me ok..upah 60rm seari.trimas yaww.

0 comments: