Klue urbanscapes masyukkan BENANG.


Ini interframe jer.ape masalah dorang tah.


pergh semalam one day berjemur,berhujan dan bermalam-malam di KLpac.Seronok.dapat amek gambar ngan zahiril adzim..ko rock dowh!!haha.Booth kitorang jadi tumpuan sebab sain yang aku buat..pelik sgt ker.aku x paham.


------------------------------------------------------------------------------------------------
Today,tido ke laut...kul 11 pagi baru bangun.rase cam frust jer sbb mlm tadi aku tido kul 5.sepatutnyer aku kenalah bangun kul 1 tengahari.tak adil betol mate ni...Siap2 gi keluar ngan okie,tapi kul 1.31 ptg dah kena balik umah.

Aku tatau aper motif aku update blog.TAdi aku rase cam ader banyak gile idea dalam otak aku.Bile on jer PC sume idea hilang seperti melepaskan kentut ditangga.Kecewa.

Makan.

0 comments: