Seluar kecik bawah ade zip

Hidup aku bermakna betol arini...lamenye rase x update blog sendiri.Pagi2 lagi aku dah bangun dengan cargas...tak pagi sangat lah..kul 11 in the morning baru bangun.tuh yang cargas len macam..untuk hidupkan mood bangun dari katil aku play lah video dlm henpon aku..video dak kerja aku yang kena menari sebab masuk lambat...lucu.

Dengan harapan yang tinggi aku bangkit lah dari katil aku yang sedikit retak,x sampai 8 saat mak aku dah soh aku gi beli santan 2 kotak kat kedai runcit bawah umah...aku sarung pakaian dalam,cuci mate sikit terus turun. Pagi2 lagi aku dah belajar mengira untung rugi. Satu santan kotak kecik 200ml harge RM2..santan 500ml harge rm3.90...MOTIF!!!gile rugi beli santan kecik.
So aku buat keputusan untuk beli yang 500ml.~bak kate lili...SYABAS.

Selepas tuh aku jalani hidup aku seperti biasa meluangkan masa bersama cinta dan kawan2.Dilanjutkan masa itu sampai ke 11 malam...lalalalalallalalalalalalalalalala(ni lah ringtone henpon aku)...mak aku dah kol..~~aaaa,dah kul brape ni?bile nak balik?dari pagi siang keluar x reti balik...balik balik.

aku pon balik.tukar baju tido.tapi x reti2 lagi nak tido.tuh yang mengadap PC ni..
Selesailah carutan aku disini..salap salap salap.

UNDUR DIRI~

0 comments: