Transformers tu perlu ke untuk digilakan sangat.

Sejak dari hari first transformers tu kene tayang,tiket cite tu asyik sold out jer.Pertama kalinya aku gi Times Square tengok makhluk manusia beratur lebih 1000km nak beli tiket(xyahlah caye babal).Tak pasal-pasal aku yang tanak tengok Transformers kena beratur sekali..palat!.tapi aku x kisah,sebab pas 5 minit aku keluar dari barisan dan terus meluru ke kaunter tiket.YES,aku tipu.malas doh nak beratur.so aku blah je.Len kali ar tengok.Persoalannya..kenapa aku tak suke Transformers?Sebab mase kecik dulu aku x suke tengok kartun die pon.kenapa sekarang bile benda tuh dah jadi femes,and bile ramai orang histeria nak tengok cite tu maka aku pon poyo2 minat.(elok sikit perangai tu za,x beik hipokrit).Tanye sikit.....

Sok kerja,sekarang dah 12.34 pagi.Hoho....kononnye tadi si Azza ni nak study untuk mock call sok.Bile nampak PC sehelai atas meja terus cam lupe sumenye.Skang dah ingat balik and damn aku tak iron baju lagi.Semak-semak.

Teruskan kehidupan.Sok ko cantik.(rasa diri sendiri bagus)









p/s:abah die ar,asal aku rase cam entri aku akhir2 ni cam kimak.

0 comments: