system down

Salam...

Hari pertama puase yang bahgia dan kali pertama aku kerja ari sabtu...Kesabaran memang tahap maksima lah..Aku hengatkan ari sabtu xder lah banyak kol dari orang yang xpandai setting streamyx.rupenyer lagi banyak dari biase.baru jer letak kol dah kol lain masuk..dari 7 pagi sampai 2.30 petang bercakap ngan customer sampai air liur yang patut berbuih naik kering...

Last kol aku saje drag lame2 sebab aku malas nak jawab kol lepas tuh..tapi last2 aku terpakse menyerah kalah.aku kena gak letak kol tuh.aku pon borak ngan member sebelah...dah nak dekat 15 menet baru pasan apesal kol ni x masuk2.selalunyer gap dalam 2 menet jer.xpe..aku rilek lagi.nek jadi 30 menet.kol x masuk2 lagi.aku tgk orang lain pon cam xde kol sgt..dah 45menet barulah dorang annoucement kan system kitorang untuk kol masuk tgh down..ceria hidup aku..

Aku ngan member aku wat kesimpulan yang system kitorang pon dah malas nak wat kerja..non stop kol masuk system pon menyampah..sampai lah shift aku tamat system masih xnak bekerja.aku gembira.sok x kerja.tapi isnin nanti aku merana..


SELAMAT BERPUASA YA.

1 comments:

  afza hizad

Aug 24, 2009, 8:18:00 AM

morning...
alalalalaa...
biase lah kija..
xpe2 ni bulan puase ni klau banyak besabar lg bagus kan...
slamat berpuase yea..