Tora Dora.

Di bulan puasa i sabar aku memang sangat kena tinggi.PAgi tadi sedang aku beria-ia kan diri nak ke kerja darah aku tiba2 rase cam nak jadi volcano time tuh gak. Citenye camni.Aku kunun lah nak dabel stand motor sebab nak start enjin kasi panas.aku dok kayuh2 dabel stand aku tuh.Japgi xder.aku rabe2 pon masih x terasa.

Kalau hari kebiasaan aku memang dah pecahkan dah sume benda kat depan aku.maki seranah mak abah mereka yang x pandai mendidik anak supaye jangan curi dabel stand orang.aku punye menyirap x terhingga.mane x nyer.moto aku baru sebulan bayar dowh.gile kering "anjing" yang rembat tuh.serius.aku sumpah orang yang rembat tuh eksiden patah kaki ngan tangan..senang sikit aku nak detect jembalang tuh nanti.

Pagi2 lagi aku dah badmud.sebek aku ni bukan jenis nak melepas ker orang lain.tapi kadang2 terlepas gak.Sampai skang aku masih xpuas ati dabel stand aku kena rembat.

Pesanan bulan puasa::aku bersyukur dabel stand kena rembat.mungkin satu ari nantiorang tuh akan dapat balasan yang memang patut die dapat...sabar yer azza.

1 comments:

  afza hizad

Aug 26, 2009, 9:40:00 AM

hye....
huhu mesti bengang gila awak kan? mesti lawak muka awak kalau marah.. hehe..
sabar yea..
selamat bepose..