wow! It's been a long time

Ok,aku dah lame sangat tak update. Maybe sebab aku poyo-poyo busy ngan hidup aku or aku sebenarnye tak paham kenape aku perlu menulis kat blog. Tapi memandangkan aku dah ade lappy sendiri aku tibe2 jadi rajin untuk menulis.

Now dah Januari 2011. So maybe kali ni aku tak nak update puisi karat. (yuck)....

Hidup aku di 2010...

KERJA

Aku last buat inbound call on Januari 2010. Then aku di-transfer ke outbound team until June. Alhamdulillah, then aku di-promote to enter Quality Assurance department (QA).. Seronok, bcoz a lot of things yang aku blaja in that year. Dapat share knowledge with older people and aku semakin yakin dengan perjalanan hiduo aku setakat ni. Semenjak jadi QA gak ar aku dah selalu balik umah lambat.hmmmm..

FAMILY

Aku masih sama cam dulu, jarang lepak umah bersame family.. But,sometimes aku really cube untuk cari family time. Mak aku kate umur aku dah 22 tapi perangai cam x brape nk dewase. So, this year aku akan cube jadi matang sikit.

LIFESTYLE

Aku rase hidup aku xder ar sosial rosak sangat. 2010 aku banyak buat aktiviti sihat with Nadia and Lili. Aku masih rajin keluar malam walaupon siang dah 'bersiar2' kat ofis. Tapi aku jugak banyak bersenam or bersukan. Awal tahun smpai middle tahun 2010 aku masih biak-biak agi..But dah nak ujung2 tahun tu aku cam dah slow2 sikit.. (eh,yeker?)Tah ar,aku pon x brape nak ingat. Aku gak banyak sangat bercuti last year even dalam negare jer lancongannye.

LOVE

For the very first time dalam hidup aku, I've been single for more than 1 year. And my love life sucks very much and padan muka aku. I deserved it. It started from hujung tahun 2009 until now!WTF? Aku tak kisah pun,but sometimes aku jeles. Lagi2 tengok kawan2 dah kawen, EX boyfren kawen, Scandal kawen...And aku gak ade banyak masalah ngan orang asal Perak! Bederet yang aku ader affair mesti from Perak. After the last person that I know also from Perak, from dulu aku tanye name ape? skang aku dah start tanye asal mane dulu..Klu Perak? I will walk away sambil tidak berkate ape2. There's this sorang laki buat aku realize kenape aku still single? Sebabnye die kate aku x nmpak macm serius. Yelah tu kot. So, aku terima ape yang die cakap. Aku tak pernah ade pompuan kol tanye pasal bf die ader affair ngan aku x..but this year ade.CIBAI! teruk aku ni. *and aku leh slumber jawab kat minah tu "xlah,die taktau ape2,aku jer yang gile kat die,yer aku saiko,im sorry...bla bla bla"..kimak!klu ko dapat pompuan lain xder maknenye dorank nk ckap camtu lakhnat. Aku jer yang bodo nak jage relation ko ngan awek ko. (oooo...ni cam dah lari sikit lak aih) tapi gi mampos,aku x puas ati. Ape yang ko nak dari aku sebenarnye, knape ko kena cakp ko dah break ngan awek ko at first place? and klu betol ko dah break ngan die jadahnye lak ko kena kapel balik ngan die?ko ingat aku ni sampah ker ape? konon mak bapak sume dah kenal smpai leh teman gi hujung dunia...Aku ni terkial-kial dok risau ko jadi ape2. Wah,dengan selesa ko bercanda dengan lagu2 neraka..Haaa,lantak lah,ni mmg tibe2 aku jadi panas. Orang kat luar yang tatau cite maybe dah ingat aku ni kaki rampas ,dah xder jantan lain ke kat dunia ni ko nak?(kate mereka)...tapi aku terus berusaha untuk jage ko sebaiknye....tapi ko 'lastik' jer aku ngan penipuan ko yang AKU SELALU KENA PAHAM...ape ko kate?xleh tinggalkan aku ngan die?burit ar wei~~memang aku bodo sbb x blah! *x pasal aku jadi cam dak skola nk maki2 kat blog...tapi aku still x puas ati and aku tatau nk cite kat sape.....klu dah bace and terase do REMEMBER THIS: Fuck your own ass Sucker!

1 comments:

  alan sebastian ashraf

Jan 23, 2011, 8:01:00 PM

kje buat idup kita 'hilang' segalanya..tp ape leh buat kn...